luni, 9 februarie 2015

Betie...Alchimie....




 Iubito, oare-n seara asta îmi auzi chemarea,
 În seara asta vei veni plutind pe insomnie
 Și oare știi iubito că ești sinonimă cu visarea
 Și că pe lume-ai apărut prin tainică alchimie?!

 Și știi tu oare seara asta-n suflet cât e de senină,
 Că cerul îmi zâmbește plin de stele numai mie
 Când văd că strălucești iubita mea ca Luna plină
 Cu însuși Dumenezeu mă duc să facem o beție.

 Să sorb avid din dulcele nectar al vieții-eterne
 Să sorb ambozia sărutului acelei ce-o iubesc
 Şi când pe tot ce-a fost, zăpada iernii s-o aşterne
 Doar ochii tăi şi Luna plină-n noapte să zăresc!

 Hai vino să petrecem, seara asta-i încă la-nceput
 Şi vinul nobil, roşu te îmbie să îl bei din aurit potir
 Hai vino şi ascultă noaptea, eu te ascult tăcut
 Şi ţin în inimă, ca vinul roşu, un boboc de trandafir.

 Dar tu nu vei veni deloc, voi merge singur la culcare
 Şi-n lipsa ta voi face vinului şi Lunii pline plecăciune,
 De bun venit singurătăţii înc-o seară fac urare
 Şi mă îmbăt dar nu cu vin, mă-mbăt cu amărăciune!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu