luni, 9 februarie 2015

Ninsoare alba de saruturi



 Păstrează-mă iubirea mea, sunt astăzi simfonie
 Şi sunetele muzicii-s tumult vibrant de alintare
 Păstrează-mă, aduc azi numai sunet şi-armonie
 Sunt sunetul ce cade ca o ploaie caldă pe altare.

 Păstrează-mă iubita mea sunt astăzi cel mai viu
 Şi inima îmi bate în ritmuri zgomotoase de cascada
 Păstrează-mă iubita mea când taina vietii-mi ştiu
 Şi ţi-o relevev în fiecare iarnă, dragă, sub zăpadă.

 Pastreza-mă căci iarnă-n fiecare an mă-ndrăgostesc
 Şi fulgul cristalin şi efemer când sunt, îţi cad pe nas
 E modul meu să-ţi spun pierind aşa cât te iubesc,
 E modul meu de a vorbi, sunt fulg iubito, fără glas.

 Păstrează-mă iubita mea sunt astăzi numai poezie
 Sunt inima ce bate pentru tine în iambi şi versuri,
 Păstrează-mă te chem să-mi fii prin timp soţie
 Şi dăruieşte-mă iubito cu ninsoare albă de săruturi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu