luni, 9 februarie 2015

Intrebari



 Mă-ntreb de ştii iubito cât eşti de frumoasă,
 De ştii cum mă îmbeţi mereu cu-a ta unicitate,
 De ştii cum mă îmi dezlegi destinul, sfoară roasă
 Şi fiecare vis transformi, zâmbind, în realitate.

 Mă-ntreb de timp în viaţa asta voi avea destul
 Prin lume să mă plimb ca un păun de înfoiat,
 Pe străzi să umblu numai beat mereu, fudul,
 În închisoare să mă închidă atunci un magistrat.

 Întreaga ordine a lumii să sfidez plin de tupeu
 Şi să trimit la dracu', pentru tine, lumea-ntreagă
 Să fiu iubită mea şi cerşetor la uşa ta şi zeu
 Să scriu cu degetul pe-omatul alb cât eşti dragă.

 Mă-ntreb acum de mi-ai putea lăsa în custodie
 Întreaga fericire ce aduc scriind acum un rând
 Mă-ntreb de-ai accepta să te transform în poezie
 Şi-a mea minune să nu-mi ieşi pe veci din gând.

 Mă-ntreb de mă aştepţi târziu să mă întorc acasă
 Să vrei sa sti ceva, să îţi răspund şi să zâmbesc.
 Apoi mă-ntreb de ţi-ar plăcea să-mi fii mireasa
 Şi-aş învăţa atunci pentru o viaţă cum să te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu