duminică, 15 februarie 2015

In loc de somn usor



 Iubita mea în patu-ţi ca o umbră mă strecor,
 Mirosi îmbătător, ca-n mai căţărătorii trandafiri
 Mă scutur de petale, în brate-ţi vreau să mor
 Şi plâng când regăsim din vis trecutele iubiri.

 Erai frumoasă ca o zână într-un vechi castel
 Priveam cu desfatare-n suflet mersul tău mlădiu
 Eram pe-atunci iubita mea rătăcitorul menestrel
 Şi te cantam pe tine minunată oază în pustiu!

 Nu întrebăm pe-atunci iubirea de mi-e justă,
 Doar tinereţea îmi pierdeam năuc la o băută
 Ori rătăceam cu calul meu cel murg în pusta
 Dar fericit eram la foc, cântându-ți din lăută.

 Eram războinic fără milă o zi în alta doar copil,
 Mă aseazam cu moartea şi cu viaţa la o masă,
 Purtam armura de oţel şi asta mă făcea fragil
 Şi nu aveam, până să te cunosc pe tine, casa!

 Acum în patul plin de trandafiri pătrund hoţeşte
 Timid ca primul fulg ce-aduce iarăşi albă iarna
 Cuvinte-n seara asta îţi spune acela ce iubeşte
 Şi versurile, ca şi fulgii iernii-or să te cearnă!

 E vremea de pe drumul rătăcit al vieţii să adun
 Toţi paşii ce am pășit atunci când nu ştiam de tine
 E timpul meu povestea de iubire să îmi spun
 Când mă strecor hoţeşte pe sub bolţi de stele pline.

 E timp iubita mea să intri în mătase dar la somn
 Ascultă dragă mea cum lumea-ntreagă astăzi tace.
 În zori voi călări sub geamul tău, un falnic unicorn,
 Da-n seara asta draga mea hai să dormim în pace.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu