luni, 9 februarie 2015

Infernul


 Să nu mă întrebi de ştiu iubito cum e în Infern,
 Nici câte cazne poate el în măruntaie să ascundă
 Şi nu-ntreba de teamă mi-e de chinul lui etern!
 Infern iubita mea e fără tine numai o secundă!!

 Eu nu voi şti vreodată ce înseamnă al damnării chin
 Şi nu voi suporta a iadului eternă, groaznica-osândire
 Nu voi gusta nicicând din cupa agoniei plină cu venin
 Decât de, fie şi o clipă, oi pierde neglijent, a ta iubire.

 Eu ştiu că în Infern cu lanţuri grele sufletele sunt legate
 De lacrimi şi regrete ştiu că acolo râurile sunt preapline
 Şi-n veci uitate sunt acolo fericirile de noi, cei vii visate
 Şi ştiu iubita mea atât, ca iadul meu e viaţa fără tine.

 Să nu mă-ntrebi iubita mea de ştiu în blândul Paradis
 Cu ce a gratulat dar Dumnezeu pe drepţi ca desfătare
 De vom putea zbura îmbrăţişaţi pe aripi moi de vis
 Sau draga mea ne vom plimba pe albul unicorn călare.

 Să nu mă-ntrebi de vom sări în dans prin câmp de maci
 Sau de-ţi voi împleti o coroniţă de regină, albe margarete,
 De voi putea iubita mea cântă atunci când fascinată taci
 Sau degetele tale moi m-or dezmierda cu foc prin plete.

 Să nu întrebi de ce atunci cu îngerii cei sfinţi tu semeni
 De ce ţi-s ochii aprinşi ca şi cireşele de foc din luna mai,
 Prin viaţa asta plină de-om umbla nedespărţiţi, ca gemeni
 Atunci vom şti că fiecare clipă împreună e iubito rai!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu