duminică, 15 februarie 2015

Ce ti-ai dori mai mult


 Iubita mea să-mi spui în seara asta mie
 Pe lumea asta ce-ţi doreşti mai mult,
 Să îți vorbesc de dragoste o veşnicie
 Sau să-mi îmi spui un basm şi să ascult?!

 Ori îţi doreşti să bei din apa rece a vieţii
 Să-ţi dăruiesc iubito o grădină cu fântâna
 Sau vrei să îţi aduc în palme roua dimineţii
 Să nu fii niciodată dragă mea bătrâna?!

 Sau buzele cu drag ai vrea să îţi sărut
 Şi buzele-mi crăpate să le ung cu miere
 Sau viaţa tu ai vrea să iei de la-nceput
 Şi să-ţi aduc în fiecare noapte mângâiere?!

 Sau ţi-ai dori pe plajă goală-n răsărit
 Să-mi fi mireasa albă ca a mării spume
 Sau ţi-ar plăcea să-ţi fiu mereu iubit
 Apoi să fim pierduţi la margine de lume?!

 N-am întrebat de ţi-ar plăcea în munţi
 Privirea să îţi pierzi prin văi adanaci.
 Din norii albi de-ai vrea să facem punţi
 Uşori să fim iubita mea ca nişte prunci.

 Şi toate astea ştiu că ţi-ar plăcea să fie
 Şi toate ţi-ar aduce-n ceas de seara bucurie
 Şi ţi-ar plăcea apoi să-ţi scriu cu măiestrie
 În seri de iarnă lungi, iubita mea, o poezie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu