marți, 10 februarie 2015

Timp


 De aş putea i-ar cere numai timp lui Dumnezeu
 Aş vrea să nu mai număr niciodată ora călătoare
 I-aş cere din eternitate să îmi dea un timp al meu
 Şi visele n-aş mai lăsa atunci în zări să zboare.

 I-aş cere să îngheţe în clepsidra vieţii auriu nisip
 Şi geamul ei să îl transforme cu un suflu-n gheaţă
 Să îţi privesc o oră întreagă aş vrea perfectu-ţi chip
 Şi ora aceea l-aş ruga să ţină, de se poate, o viaţă.

 I-ar cere orologiile lumii preţ de-o oră să oprească
 Să înceteze pentru o oră şi războaie crunte şi orori
 O oră de iubire, lumii-ntregi iubita mea să dăruiască,
 O oră de ninsoare abundentă peste lume doar cu flori.

 Şi timpu-acela de-aş avea aş împărţi iubita mea cu tine
 Din vieţile îndrăgostite aş încropi pe loc o albă veşnicie
 Şi ne-am scălda în băile de lacrimi din iubire curse, pline.
 Vei ştii asa că timpul muritor se toarce în etern în poezie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu